Saturday, April 21, 2012

HLOVATE + HILAL ASYRAF


Hlovate !!!!!!  i want this .. i want this .. huhu .. yeah .. the best is mestila TUNAS ..
Eddy said  : "niat tak pernah menghalalkan cara"
just one word that i want to describe : AMAZING
bila dpt kumpul semua nieyh .. haishhh ~~~~~

Antara kata-kata Hlovate: 
"... menulis bukan sebab aku nak cipta dunia fantasi. Hanya contengkan apa yang nak dikongsi dengan orang lain tentang apa yang diketahui. Aku tak banyak ilmu. Aku cuma tau kisah hidup ~ aku, famili aku, kengkawan aku dan orang keliling aku. Dunia ni 'classroom' yang paling besar dengan Allah sebagai 'Teacher the Almighty'. Aku banyak belajar dengan tu. Aku tak pandai tulis bahasa bunga-bunga untuk harukan hati orang. Aku 'just' tulis apa yang aku rasa dan nak orang rasa. Tapi macam kata kawan aku, 'everything needs commercial value and attraction force'; maka aku pun 'draw' je cerita tu ikut 'taste' orang yang nak baca, tapi dengan 'core' yang aku ada sebagai 'basic color', nak 'share' dan bercerita rasa dengan orang bukan senang." 

Katanya lagi: 
"Aku tak pandai melukis, jadi aku tak boleh 'draw n paint' perasaan aku
Aku tak pandai menyanyi, aku tak boleh lagukan hati aku
Aku tak ada 'art n skill', maka aku tak boleh nak 'shout out' buat 'graffiti' kat mana-mana dinding... dan sebenarnya aku tak pandai pun menulis... aku tau 'throw out n spill' je..." 








buku nieyh pon sama ... ouchhh .. teringin giler na bce ... nampak je cover mcm well2 jerk .. huhu ..
ehem .. DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER la ..



SINERGI .. thankz to my beloved friend cos suggest bku nieyh .. i will try find this book asap ...

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum :)
Jgn lupa leave comment kt snie :)
Have A nice Day :)